Suami Ajak Isteri Lakukan Hubungan Intim Depan Anak², Tapi Respon Si Isteri Sgt MENGEJUTKAN !


DUNIA AKHIR ZAMAN ! KAU GILA KE NAK BUAT DEPAN ANAK-ANAK ! TAPI RESPON SI ISTERI NI MEMANG TAK MASUK AKAL !
GEMPAR! Suami Ajak Isteri Lakukan Hubungan Intim Depan Anak²,Tapi Respon Si Isteri Sgt MENGEJUTKAN !




Salina tidak dapat menahan sebak ketika menceritakan kepayahan hidupnya.

PASIR GUDANG - Gara-gara suami yang bersikap cemburu terlampau, seorang wanita hidup menderita selepas ditinggalkan suami September lalu.

Salina Ahmad, 33, (bukan nama sebenar) berkata, kehidupannya dihimpit kepayahan dalam menyara lima anak yang berusia tiga hingga sembilan tahun, apatah lagi sedang mengandung anak keenam.

Menurutnya, kesabarannya sudah benar-benar teruji selepas hampir 10 tahun hidup terseksa mental dan fizikal kerana sikap suami yang bukan sahaja panas baran dan terlalu cemburu, malah gagal dalam menyediakan kewangan keluarga.

“Saya tertekan hidup kami dalam serba kekurangan kerana dia bekerja tidak menentu, tetapi menuduh saya curang dengan lelaki lain apabila saya ingin bekerja membantu menambah pendapatan keluarga.

“Saya akhirnya hilang sabar selepas dia mendesak melakukan hubungan suami isteri dalam keadaan telanjang bulat di depan anak-anak pada malam hari raya haji lalu.

“Dia marah sehingga melafazkan cerai apabila saya menolak kemahuannya dan enggan kembali ke pangkuannya walaupun sesekali datang menjenguk anak-anak,” katanya ketika ditemui Sinar Harian di Kampung Plentong Baru, di sini, kelmarin.

loading...

Salina berkata, mereka enam beranak terpaksa mengikat perut kerana tiada punca pendapatan selepas gagal mendapat pekerjaan disebabkan sedang hamil tujuh bulan.

Menurutnya, rumah pusaka yang didiami juga bukan sahaja bocor, malah menanti untuk roboh selepas sebahagian besar dinding sudah dimakan anai-anai.

“Saya hanya mengharap belas ihsan ayah yang sudah tua menghulurkan makanan sehingga kadang-kala anak-anak saya hanya makan nasi berkuahkan minyak masak.

“Kalau tak ada beras langsung saya berikan mereka ubi kentang yang digoreng dengan bawang atau jemput-jemput pisang untuk mengisi perut.

“Saya merayu supaya diberikan tempat tinggal kerana saya sebenarnya takut tinggal di rumah ini. Lagipun saya mahu memulakan hidup baharu dengan bekerja untuk menyara anak-anak saya selepas bersalin nanti dan berpeluang menghantar anak-anak ke sekolah,” katanya.

KLIK LIKE JIKA ANDA RASA PERKONGSIAN INI SANGAT BERGUNA
Suami Ajak Isteri Lakukan Hubungan Intim Depan Anak², Tapi Respon Si Isteri Sgt MENGEJUTKAN !  Suami Ajak Isteri Lakukan Hubungan Intim Depan Anak², Tapi Respon Si Isteri Sgt MENGEJUTKAN ! Reviewed by AAA on 02:19:00 Rating: 5
Powered by Blogger.