Ketua Kelas Di Buli Untuk 'Berselfie' Dalam Keadaan B0gel



MESTI BACA! Ketua Kelas Di Buli Untuk 'Berselfie' Dalam Keadaan B0gel
Satu kejadia yang terjadi  baru-baru ini adalah seorang pelajar perempuan yang juga sebagai ketua kelas di paksa teman-temanya untuk berselfie bogel.
Pada awalnya dia menolak, tetapi teman-temannya melakukan penganiayaan. Mangsa dipukul, ditendang dan ditelanjangi.
Mangsa yang tidak dapat melawan karena kalah hanya mampu menangis, 



Satu kejadia yang terjadi di Tiongkok baru-baru ini adalah seorang pelajar perempuan yang juga sebagai ketua kelas di paksa teman-temanya untuk berselfie bogel.


Pada awalnya dia menolak, tetapi teman-temannya melakukan penganiayaan. Mangsa dipukul, ditendang dan ditelanjangi.


Mangsa yang tidak dapat melawan karena kalah hanya mampu menangis, sementara beberapa pelajar lain menendang dan menamparnya.


Walaupun beberapa pelajar lain sudah memohon agar penyiksaan itu dihentikan, rakan-rakannya masih tetap melakukan kekerasan fisik padanya.


Pejabat pendidikan Jiangxi mengatakan mangsa bernama Huang. Dia baru lulus dari Sekolah Menengah Siyuan di Yongxin. Sementara suspek adalah teman-teman sekelasnya.


Menurut sumber, idea itu dicetuskan oleh seorang pelajar perempuan bernama Liu. Liu tidak suka dengan cara Huang mengatur para pelajara di kelas itu.


Liu mengirimkan pesan sms pada Huang untuk menemuinya di atas sekolah untuk menyelesaikan masalah mereka. Di tempat itu, Liu sudah menunggu beserta rakan-rakannya yang lain.


Para pelaku dalam foto selfie itu sudah di laporkan pada pihak polis. Adapun Huang, di temani gurunya diantar ke hospital untuk menjalani rawatan.

Ketua Kelas Di Buli Untuk 'Berselfie' Dalam Keadaan B0gel Ketua Kelas Di Buli Untuk 'Berselfie' Dalam Keadaan B0gel Reviewed by AAA on 03:09:00 Rating: 5
Powered by Blogger.